Nauczanie początkowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Biblioteka w Zagórowie
(1)
Filia w Trąbczynie
(1)
Autor
Jaszecka Karolina
(1)
Lluch Enric (1949- )
(1)
Lluch Enric (1949- ). Skrzynka potworów
(1)
Pérez Óscar T
(1)
Świć Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(1604)
6-8 lat
(986)
0-5 lat
(815)
9-13 lat
(646)
Młodzież
(452)
Nauczanie początkowe
(2)
Dorośli
(409)
14-17 lat
(327)
18+
(45)
Rodzice
(44)
Szkoły podstawowe
(15)
Nauczyciele
(10)
Logopedzi
(7)
Szkoły wyższe
(5)
Kobieta
(4)
Przedszkola
(4)
Szkoły średnie
(4)
A2 (poziom biegłości językowej)
(3)
Dziewczęta
(3)
Pedagodzy
(3)
Proza
(3)
Psycholodzy
(3)
Szkoły ponadpodstawowe
(3)
0-8 lat
(2)
B1 (poziom biegłości językowej)
(2)
C1 (poziom biegłości językowej)
(2)
Chłopcy
(2)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(2)
Literatura polska
(2)
Niewidomi
(2)
Wychowawcy
(2)
dzieci
(2)
Młodzież
(1)
17-19 lat
(1)
3-10 lat
(1)
4-8 lat
(1)
6-8 lat
(1)
A1 (poziom biegłości językowej)
(1)
B1/B2
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Bibliotekarze
(1)
Dietetycy i żywieniowcy
(1)
Dziec.i
(1)
Dzieci 0-5
(1)
Dziecie
(1)
Edukatorzy
(1)
Grupa wiekowa 14-17 lat
(1)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(1)
Grupa wiekowa Dorośli
(1)
Grupa wiekowa Dzieci
(1)
Grupa wiekowa Młodzież
(1)
Grupa wiekowa. Młodzież
(1)
Klasa 8.
(1)
Kosmetyczki i kosmetycy
(1)
Literatura angielska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Poziom podstawowy
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Szkoły podstawowa
(1)
Temat
Programowanie (informatyka)
(1)
Gatunek
Opowiadanie dziecięce hiszpańskie
(1)
Powieść grozy
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Czarownica / Enric Lluch ; ilustracje Óscar Tomas Pérez Sanchez ; przekład Karolina Jaszecka. - Toruń : Tako, cop. 2013. - [32] stron : ilustracje kolorowe ; 23 cm.
(Skrzynka potworów / Enric Lluch 1)
Tyt. oryg.: "La bruixa" 2010.
Czarownica Marysia ciągle wpada w tarapaty. Tym razem poprosiła o przeniesienie do bajki o Jasiu i Małgosi. Jak zareaguje Wiedźma Szefowa, kiedy dowie się, że Marysia przewróciła całą tę bajkę do góry nogami?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka w Zagórowie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Gdzie się ukrył kod? Jak go znaleźć? Co on właściwie oznacza? Jak go stworzyć? Coraz częściej temat kodowania, programowania przewija się w rozmowach rodziców, nauczycieli, w mediach. Od września 2017 nauką programowania objęci zostaną wszyscy uczniowie szkół podstawowych. Jak mogą wyglądać takie zajęcia? Czy zawsze do ich przeprowadzenia niezbędny jest sprzęt komputerowy? Absolutnie nie, podstawowe zagadnienia programistyczne można wdrażać podczas zabaw bazujących na aktywności uczniów – bez użycia tabletów, smartfonów czy komputerów. Zabawy wprowadzające dzieci w świat kodowania sprawdzą się zarówno w przedszkolu, szkole jak i w domu, trzeba je tylko starannie dobrać do potrzeb i możliwości rozwojowych dzieci. Jesteś nauczycielem i boisz się wprowadzać elementy kodowania, a może rodzicem, który chciałby spróbować kodowania razem z dzieckiem? Myślę, że ta książka będzie odpowiedzią na Twoje potrzeby. Każdy rozdział to propozycja zabaw z wykorzystaniem innego materiału dydaktycznego. Zabawy pogrupowałam i oznaczyłam symbolami, dzieląc je na odpowiednie dla dzieci w wieku przedszkolnym, uczniów klas 1–3 i zabawy do wykorzystania w domu, z rodzicami. Należy pamiętać jednak, że podział jest umowny, przygotowany na bazie uśrednionych możliwości dzieci w danym wieku, nie uwzględnia specyfiki danej grupy, potrzeb i możliwości rozwojowych konkretnego dziecka, warto więc przejrzeć wszystkie propozycje aktywności i wybrać te, które będą najlepiej odpowiadać naszym potrzebom. Zachęcam również do potraktowania zaproponowanych przeze mnie zabaw jako bazy, która może być modyfikowana w dowolny sposób. Ostatni rozdział przeznaczyłam na zabawy wprowadzające dzieci do pracy z wykorzystaniem komputerów, to taki łącznik między „kodowaniem na dywanie“, a pracą w aplikacjach tabletowych lub na komputerze. Drogi Czytelniku, mam nadzieję, że znajdziesz tu coś dla siebie.“
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Trąbczynie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej